Menu

Nabídka

Oficiální distributor

Generalny dystrybutor

Píše o nás

Certifikace

Instrukce žádostí reklamaci RMA

Instrukce žádostí zařízení pro servis RMA


Před odesláním zařízení do sídla naší společnosti, je nutné vyplnění formulářu žádosti v systému reklamaci RMA a zavedení jedinečného pro každé zařízení sériového čísla SN.

4527.jpg


 

K žádostí reklamaci budete požádáni o poskytnutí některých základních informaci:

- název firmy

- popis problému

- emailova adresa

Pravidelně budete informováni e-mailem o dalších fázích reklamaci.

Náš systém také umožňuje zákazníkům plně monitorování pokroku prác. To dává kontrolu nad zaslánym k nám zařízením.

Po žádostí reklamaci zašlete nám zařízení nejpozději do 14 dnů.

Dodací adresa:

BATNA SERWIS
Ul. Łódzka 52 lok. 5
42-200 Czestochowa

Pozitivně vyřešene reklamace budou dodáné současně s novou objednávkou, ledaže si zákazník přeje jinak.

UPOZORNĚNÍ

Prosíme, neposílejte zařízení bez předchozí žádostí RMA, jakož i zařízení, která nepochází z distribuci společnosti P.W.BATNA. Tato zařízení bude zaslána zpět na účet příjemce.

V případě problémů, kontaktujte náš tým.

serwis@anteny24.pl marcin@anteny24.pl rma@anteny24.pl